CITATI IZ BALKANSKOG ŠPIJUNA

BALKANSKI ŠPIJUN
Rečenice i dijalozi koji su ušli u povijest srpske kinematografije a i šire.

Ilija Čvorović- "Izdala si ti, ali ne sobu. Mene, mene si izdala."
Danica-"Jesi rekao inspektoru da si srčani bolesnik?"-Ilija-"Pa ti nisi normalna, pa nisu oni mene zvali na lekarski pregled."
Ilija-"A na stolu mu ovakva plava fascikla sa kružićima od šoljice kafe, moj slučaj sigurno."
Danica-"Pa to je digitron"- Ilija- "Jeste nisam ćorav!"
Danica-"Narod krezub, svaki ima dva zuba u glavi, a za lekara nema posla..."
Ilija-"More pao sam pa sam se ugruvao"- Danica- "Pa gde si pao?"- Ilija- "Pa na zemlju gde bi pao"
Ilija- "Koja su to kola bolja od Moskvića"
Ilija- "Jebe se njemu šta ovaj stanuje u mojoj kući"
Ilija- "On odavde planira akcije"
Ilija- "Drogiro se deset minuta, sa ovolikom iglom, težak narkoman"
Ilija- "Tebi da kažem pa za pet minuta da zna cela ulica. Kad naučiš da ćutiš onda ću ti reći"
Danica- "Jel ti ne radiš danas?"- Ilija- "Ni danas, ni sutra, ni prekosutra"
Ilija- "Ceo narod čuti i trpi samo ti laješ"
Ilija- "Za male pare ste se prodali, zlikovci"
Ilija- "Šta ćoraviš pod tim svetlom? Zar nemamo belih sijalica? Ko u kupleraju!"
Ilija- "Ni zdarvo da mi kažeš, ko da je pseto ušlo"
Ilija- "Ja sam im sumnjiv. Razbojnici prolaze, a mene hvataju"
Ilija- "... e pa oće centrala da pogreši jednom, ali ne sto puta. Slušajte druže možda ste dobili pogrešan broj, al ste dobili onoga kog ste tražili..."
Ilija- "Njega su za sve spremali izuzev za mene."
Đuro- "Zašto snajka plače?"- Ilija- "Shvatila je kakvo mi se zlo sprema"
Ilija- "Danice pojačaj radio do daske, možda netko prisluškuje!"
Ilija- "Sve je to bivša reakcija. Osnovali su hor samo da bi se sastajali i dogovarali"- Đuro- "Šta to pevaju?"- Ilija- "Šta pevaju, nije njima do pesme samo da izazivaju i provociraju. Meni pevaju za inat."
Danica- "Crni Ilija kupo si se u ovo doba."- Ilija- "Jeste! Za ovakav dokaz skočio bi i u zaleđenu reku."
Danica- "Znači bio si stvarno u pozorištu?"- Ilija- "Da"- Đuro- "E šta čovek mora da trpi zbog razbojnika."
Danica- "Što si gledao?"- Ilija- "Njih, opera mi je bila u drugom planu."
Ilija- "Čudio sam se zašto idu u pozorište, međutim kad je predstava počela bilo mi je jasno sve."
Đuro- "U nas u selu kad neko nekoga mrzi samo ga pozove u lov i drm"
Ilija- "Soko zove orla , prijem. Soko zove orla, prijem."- Đuro- "Orao čuje sokola, prijem. Orao čuje sokola, prijem"
Ilija- "Orao javi se, orao javi se, prijem."- Đuro- "Orao pao, orao pao."
Ilija- "Rođenoj strini nije pisao dvadeset godina samo zato što stanuje na Lenjinovom bulevaru."
Đuro- "Nije što si mi brat, al si stvarno genije"
Ilija- "Izvini te. Nisam mislio da ćemo ovako da razgovaramo. Ali vi ste krivi, stalno izazivate..."
Ilija- "Šta boli vas? E, pa Đuro ima tešku ruku."
Ilija- "A bio si mlad, prirodno je oćeš da jedeš, oćeš da jebeš a to košta brate, pa onda droga."
Ilija- "Smem li nešto da vas zamolim? Pomozite mi da vas ne ubijem!"
Ilija- "Pozovemo Đuru on će ti oprostiti što te je tukao."
Ilija- "Nemam ga, nema ga u apotekama."

0 komentari:

Objavi komentar

 

Ukupno prikaza stranice

Featured